canal2publikaAstăzi, absolut întâmplător, am aflat că Canal 2 (ex-2Plus) s-a pricopsit în sfârșit cu un site. Unul destul de frumușel, portocaliu. Se pare că încă nu e terminat dar nu-i pe asta, altceva mi-a atras atenția.

După cum se știe, Canal 2 e unul din cele 3 posturi tv (alături de Prime și Canal 3) controlate de controversatul om de afaceri și politician Vlad Plahotniuc, fapt care este demonstrat și prin tentativa de a acumula niște puncte electorale în 2010 atunci când businessman-ul se lăuda cu readucerea pe micile ecranele ale moldovenilor a postului public românesc de televiziune TVR-1.

În ultimii ani, o altă televiziune, care între timp a rămas singura televiziune de știri din țară, fiind acuzată de partizanat politic ne tot spunea că nu aparține nimănui, iar singurul său stăpân e telespectatorul, dacă nu mă înșeală memoria au făcut și o campanie pe această temă.

Cu această ocazie, adresez public  postului Publika TV următoarele două întrebări:

1. Dacă Publika nu are nici o legătură cu controversatul politician și om de afaceri și pretinde a fi o sursă independentă de informații, ce caută livestream-ul Publika TV pe site-ul Canal 2?

canal2publicitatepublika2. Dacă Publika nu are nici o legătură cu controversatul politician și om de afaceri și pretinde a fi o sursă independentă de informații, de ce pentru publicitatea de la Canal 2 răspunde și una dintre persoane care se ocupă cu același lucru la Publika?

Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

UPDATE: La câteva ore după publicarea acestui articol, rubrica LIVE a dispărut de pe canal2.md

sursa: dimex.md

(148 accesari)