Postul de televiziune Publika TV, care aparţine oligarhului Vladimir Plahotniuc, difuzează din nou informaţii manipulatoare. De această dată, la Publika TV au fost prezentate informaţii false despre exportul de mărfuri din Republica Moldova. Declaraţiile au fost făcute de către vicepreşedintele Platformei Demnitate şi Adevăr, Alexandru Slusari.

„Încă o manipulare marca Plahobublica TV. Acest post de propagandă azi toată ziua trâmbiţează că exportul mărfurilor din Republica Moldova în primele patru luni ale anului curent a crescut cu 14,7 % comparativ cu perioada similară a anului 2016”, a afirmat Alexandru Slusari.

Alexandru Slusari spune că la postul televiziune nu a pomenit niciun  cuvânt despre situaţia reală din acest domeniu: „Dar nu a fost rostit niciun cuvânt despre faptul că în aprilie 2017 exportul a scăzut brusc, cu 27,3 % comparativ cu luna precedentă şi cu 13,6 % – comparativ cu luna aprilie 2016”.

Totodată, vicepreşedintele Platformei DA spune că „este o tendinţă foarte periculoasă în comerţul extern şi în economie per ansamblu, trecută cu vedere de holdingul al lui Kim Plahun din Grozeşti”.

Sursa:jurnal.md

(12 accesari)