Preşedintele Telus International: România este o piaţă fantastică pentru outsourcing. Vrem să ajungem la 1.000 de angajaţi la anul

Imagine implicită

Telus pozaJeffrey Puritt, preşedintele Telus International: În 2012 am venit în România, iar de atunci afacerea a cunoscut o creştere de peste 250%.
Compania canadiană de servicii de externalizare Telus, care a intrat pe plan local în 2012 prin achiziţia firmei de call center Call Point, continuă extinderea pe plan local şi vrea să ajungă la 1.000 de angajaţi în România până la finalul anului viitor, a spus Jeffrey Puritt, preşedintele Telus International, companie cu circa 60.000 de salariaţi la nivel global.
„Până acum, România a fost o piaţă fantastică pentru Telus. În 2012 am venit în România, iar de atunci afacerea a cunoscut o creştere de peste 250%. Am început activitatea pe plan local când compania avea 112 angajaţi, iar acum are 483 de angajaţi. Bazându-ne pe ritmul de creştere al afacerii, cred că până la finalul anului viitor vom avea 1.000 de angajaţi în România“, a spus Puritt, care a fost la finalul săptămânii trecute în Bucureşti, pentru a participa la un eveniment de responsabilitate socială prin care s-a amenajat un centru de plasament în Capitală.
Printre motivele principale care au determinat compania canadiană să aleagă România ca destinaţie de investiţii se numără faptul că românii au abilităţi de vorbire a mai multor limbi străine şi există mulţi vorbitori de limbă franceză.
„A fost surprinzător pentru noi să aflăm, în momentul în care făceam documentarea şi ne uitam la situaţiile din întreaga Europă, că România are 4,7 milioane de români vorbitori fluenţi în franceză dintr-o populaţie de 22 de milioane de persoane (populaţia de dinainte de publicarea rezultatelor finale de la recensă¬mântul din 2011- n.red.). La acest rezultat comunicat la acea vreme s-a adăugat şi numărul mare de absolvenţi de inginerie şi, în general, de absolvenţi de facultate“, a mai spus preşedintele companiei Telus.
Adelina Mihai
Sursa: zf.ro