Valvis a ajuns cu brandul Aqua Carpatica pe rafturile americanilor cu un preţ peste Evian. „Este o strategie de marketing”

Imagine implicită

aqua carpaticaJean Valvis a ajuns cu brandul de apă minerală Aqua Car­patica pe rafturile unor lanţuri de magazine americane, în încercarea de a-şi dezvolta businessul pe pieţele externe, care în trei ani trebuie să ajungă la 50% din totalul vânzărilor.

Antreprenorul elveţian de origine greacă, care a cunos­cut succesul în business în România, spune că a poziţionat Aqua Carpatica în Statele Unite ca un brand premium ca preţ, care să se bată cu Evian sau San Pellegrino. Dacă brandul franţuzesc Evian costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, Aqua Carpatica are un preţ de 2,99 dolari, afirmă el.

„Am intrat deja pe rafturile unor retaileri americani. De SUA mă ocup personal (…). Preţul pe care l-am pus este o decizie clară de marketing, de poziţionare. Noi vrem să fim un Rolls-Royce al apelor minerale“, a menţionat el.

Pe lângă piaţa din SUA, Valvis duce Aqua Carpatica în China, Japonia,Germania, Anglia, Spania şi ţările arabe.

După succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (vân­dute către Coca-Cola ) şi lactatele LaDorna (vândute că­tre Lactalis), Valvis susţine că Aqua Carpatica este cel mai mare business pe care îl va face, dar care nu va fi de vânzare.

„Eu le-am promis copiilor mei că această afacere va rămâne în familie. Dar dacă am succes în SUA, poate după trei ani vând un pachet minoritar la bursa din New York“.

Sursa:m.zf.ro/