Angela CretuAngela Creţu şi-a început cariera în vânzări şi după câţiva ani a făcut parte din echipa care a lansat Avon în Serbia şi Muntenegru, având rolul de director naţional de vânzări. Au urmat apoi, în cariera sa, funcţii ca general manager Avon România, vicepresident SEE, vicepresident global buisness innovation la New York, în sediul central al companiei-mamă. Acum este group vicepresident Rusia şi Europa de Est şi director general în Rusia.

„Românii sunt foarte apreciaţi în compania mea, sunt mulţi români în poziţii de top peste tot în lume. Sunt mândră că sunt româncă şi că vin dintr-o generaţie cu un apetit insaţiabil de cunoaştere şi inovaţie”, spune Angela Creţu. În opinia ei, curiozitatea este factorul diferenţiator între un manager bun şi unul slab. „Un manager fără curiozitate devine victima experienţelor anterioare şi a concluziilor perioadei precedente, deci va fi mereu în urma oamenilor săi, în urma schimbărilor din jurul lui. Restul se poate învăţa, însă lipsa de curiozitate e foarte dificil de corectat.” Conform experienţelor sale, Creţu afirmă că românii sunt foarte inventivi şi îşi folosesc intuiţia mai mult decât alte naţionalităţi cu care a lucrat. „Nu se blochează şi ştiu să rezolve o situaţie care nu are precedent şi soluţii prescriptive.”

Angela Creţu se consideră un ambasador al României din poziţia pe care o are: „Mulţi colegi de-ai mei din toate colţurile lumii au venit să ne viziteze ţara datorită poveştilor mele despre locurile şi cultura noastră”. Povesteşte că obişnuieşte să se întâlnească regulat cu membrii comunităţii româneşti din Rusia, alcătuită din executivi de top din diverse companii, iar la vremea pensiei se vede trăind „acasă”.

sursa: businessmagazin.ro

(313 accesari)